Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zaterdag 25 juni 2011

Mary Poppins

Gistere was het zover. Eindelijk ging ik naar de musical  Mary Poppins!!

Eerst moest ik nog een ochtendje werken en rond een uur of half 2 gingen we richting Scheveningen!

Daar over de boulevard gelopen en op het terras gezeten. De vorige keer dat ik in Scheveningen was, was met de CF loop. Toen had ik heel veel moeite om 1 mijl te lopen. Gisteren heb ik de boulevard wel 3x op en neer gelopen en ook zelf op en neer gereden. Trap in de parkeergarage op. Oke we stonden op verdieping 3, maar 3 kleine trapjes, want die verdiepingen zijn niet hoog haha. Allemaal zonder problemen! Heerlijk!

De musical was heel mooi! Leuke liedjes. Echt van genoten. We hadden goede plaatsen, konden alles heel goed zien! Super!

Wel was ik mijn creon vergeten! STOM! Ik vergeet ze nooit, maar dan ook echt nooit.. We reden al bij Rotterdam toen ik dacht chips die liggen nog thuis. Maar een beetje opgelet wat ik at, niet te vet, geen sausjes. Maar helaas, vandaag buikpijn en vaak naar de wc moeten. Helaas eigenschuld zeg ik maar.
Ik heb één handig doosjes waar ze in kunnen. Maar ik heb meerdere tassen.. Niet handig hahah..

Op de terugweg naar huis. Flinke file.. En dat om 12 uur snachts.. Er stond een auto in brand.. Het was vooral kijkfile. Zelf heb ik ook even gekeken terwijl ik reed haha. Zoiets valt toch op. En wat een hitte daar vanaf kwam, dat voelde je helemaal in de auto.

Was een geslaagd dagje. Vandaag een beetje rustig aan. Merk toch wel dat ik gistere en gewerkt heb en nog naar de musical geweest ben.

Komende woensdag grootonderzoek. Ik ben heel benieuwd. Woensdag avond of donderdag daarover een blog!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten