Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 4 mei 2011

Hoe het nu gaat..

Het gaat allemaal heel goed.
Met koninginnedag 2 avonden opstap geweest! Het ging en voelde me heel goed. De volgende dag wat moe, maja ik denk dat iedereen dat wel heeft als je een avondje opstap bent geweest en minder geslapen hebt.
Maar verder heerlijk gedanst en vooral veel gelachen! Gewoon leuk dat het weer kan.

Verder word ik sochtends uitgerust wakker en heb ik heel de dag energie genoeg. Nou geloof me, dit heb ik zeker een half jaar niet gehad.
Nu moet ik alleen niet gaan proberen om alles wat ik wil doen ook gelijk te willen. Morgen is er weer een dag en volgende week weer een nieuwe week.. Dat vind ik soms wel lastig.. Ik wil alles nu.. Want nu voel ik me goed. Wie weet is dat volgende week weer anders.

Verder gaat het werken super. Volgende week weer 3 halve dagen en een avond werken. Heerlijk om onder de mensen te zijn.
Het gaat gewoon lekker en dat probeer ik zo te houden. Sinds begin van de week weer begonnen met Tobi sprayen, dus de komende maand weer wat extra, maar dat komt ook helemaal goed..

Verder moet ik over 2 weken weer op controle bij de longarts. We zullen het zien.
Ook mag ik over 2,5 week langs de dietiste. Ik voel me stukken beter en kijk graag weer in de spiegel, niet dat ik nu veel ben aangekomen, maar ik weet er nu mee om te gaan.
Ook heb ik binnenkort intake gesprek voor mijn nieuwe opleiding waar ik in September mee ga beginnen.. Dit vind ik reuze spannend.. Maar ook dit gaat goed komen!

Liefs xx

1 opmerking:

  1. Fijn dat het weer zo goed gaat, en je weer kan doen waar je zin in hebt ;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen