Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

vrijdag 29 april 2011

Werken

Afgelopen woensdag heb ik mijn eerste dagje weer gewerkt. Van 11.30-18.00u.. Het ging allemaal heel goed. Ik heb rustig aan de kassa gezeten, nog niet met kratten lopen sjouwen.. Alles weer even rustig opbouwen..
Het fijne is dat mijn teamleider volledig achter me staat. Als het niet gaat, dan gaat het niet. Wil ik eerder stoppen, dan mag dit ook.
Net voor mijn opname kreeg ik aan de kassa een enorme hoestbui, doordat er heel veel klanten om mij heen stonden, raakte ik in paniek en kreeg ik bijna geen lucht meer. Hij zag dit en nam mij gelijk over zodat ik in de kantine even rustig bij kon komen. Zo fijn als mensen hier begrip voor hebben. Ik heb nu met hem afgesproken om volgende week 2 dagen te gaan werken.

Ik werkte ook altijd op zaterdag, maar omdat het vaak teveel werd omdat het dan extra druk is en ik aan het eind van de middag de leiding heb dat alles schoongemaakt moet worden, was ik op zaterdag avond vaak helemaal op. En daardoor kon ik vaak niet iets leuks gaan doen met vrienden, dit deed ik dan toch.. Want ik wil mijn sociale leven ook bijhouden, maar dan had ik niks meer aan mijn zondag en op maandag begon gelijk de werkweek weer.. Op een gegeven moment is dan toch echt mijn accu leeg..
Daarom nu maar even niet meer op zaterdag werken, zodat ik echt 2 dagen weekend heb..

Vandaag had mijn broertje zijn Transitie! Ook voor hem gaat er veel veranderen. Niet alleen voor hem, ook mijn ouders hebben dit stuk afgesloten. Dus voortaan gaat ook mijn broertje naar het EMC, met dezelfde longarts als ik.
Ze gaan proberen de poli afspraken voor ons op dezelfde dag te plannen. Zodat we maar 1 dag hoeven te rijden. Of dit ook echt gaat lukken is even afwachten. Waarschijnlijk moet ik toch vaker op controle dan mijn broertje. Met zijn longen gaat alles nog heel goed, terwijl ik er toch echt meer last van heb.
We zullen zien hoe het gaat lopen.

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten