Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 6 april 2011

Tegenvaller

Vanmiddag mocht ik LF blazen.. Vorige week werd mij verteld dat het niet meer hoefde omdat ik al aan mijn max zat.. Hier was ik het niet mee eens, stel je voor dat ik de volgende keer meer zou blazen. Dan is dat het uitgangspunt voor de volgende keren. Dus omdat ik wel LF wilde blazen mocht ik dus vanmiddag blazen..

Vol goede moet daarheen. Dit keer zonder vervoer omdat het onder het bezoekuur was en dan wacht ik niet langer dan nodig is.

Ik was ruim optijd gegaan, zodat ik goed uitgerust kon blazen.

Vorige keer blies ik; 64% en 2.10 liter..
Vandaag blies ik; 58% en 1.88 liter..

En ik snap er niks van.. Ik voel me goed.. Af en toe wel een raar hoestje..
Maar het gaat prima. Geen pijn, niet benauwd..
En toch blaas ik een stuk minder dan vorige week..
Ik blaas zelfs maar 1% beter toen ik hier binnen kwam..

Ik zit me op dit moment echt af te vragen hoe het kan.. En of ik begin volgende week wel naar huis mag..
Morgen ga ik allemaal aan de arts vragen want ik denk niet dat hij nu nog langs komt..

Liefs xx

3 opmerkingen:

  1. Oh meid toch, dat is inderdaad gek!
    Maar het belangrijkste is dat je je beter voelt, denk ik?

    Misschien blaas je in de ochtend beter dan in de middag, ik noem maar wat?

    Hopelijk kan de doc je een beetje gerust stellen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das idd een tegenvaller,, maar gelukkig voel je je wel goed. Benieuwd wat je dok zegt ;)
    Mogren is het weer jou sportdag, mijn record staat nu op 145 keer heen en weer dus ik kom in de buurt haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sanne,

    Niet te veel piekeren hoor. Wat je zei ik voel me beter, dat is het belangrijkste.
    Wanneer ik een hoestje heb, blaas ik ook iets minder.
    Overleg morgen maar met je arts. Jij gaat volgende week gewoon naar huis!

    BeantwoordenVerwijderen