Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 23 februari 2012

Pas op de plaats..

Geweldige carnaval gehad. De optocht was super! Wel was het heel koud met af en toe wat sneeuw. Gelukkig had ik me goed aangekleed en viel de kou redelijk mee.
3 dagen flink gefeest en (veel) teveel alcohol op.. Maandag en dinsdag vanaf een uur of half 1 's middags in het cafe tot in de late uurtjes..
Gistere nog meegeholpen om de wagen af te breken en 's avonds moest ik nog 2 uurtjes werken.

En dan kom je er vandaag achter dat je de grens veel te ver bent over gegaan.. Ik kan niks meer.. Hang in de bank, zit nog in mn pyjama, want ik heb geen fut om te gaan douchen. Ik hoest de longen uit mn lijf, keelpijn, ik zie lijkbleek en er zijn ook weer wat kilo's af.. Ik doe vandaag niks.

Het is stom en dat weet ik.. Maja op zulke moment wil je gewoon niet ziek zijn en gewoon lekker met je vrienden meedoen. Hopelijk gaat het na een paar dagen weer wat beter, als ik goed heb uitgerust.
Morgen wil ik wat aan school gaan doen, want daar heb ik de laatste weken ook niks aangedaan, maar ik zie wel hoe het loopt. Mijn gezondheid is nu even belangrijker. Aanstaande woensdag mag ik weer naar de diëtiste, ook niet echt de perfecte timing nu er weer wat kilo's af zijn. We gaan het wel zien.. Eerst maar even goed uitrusten en dan zien we wel weer!

Liefs xx

1 opmerking:

  1. Hoooi,,

    Nou je hebt in ieder geval een leuke carnaval gehad, dat neemt niemand je meer af;)
    Alleen wel balen dat het nu niet zo lekker gaat.
    Hopleijk gaat het met rustig aan doen weer beter.
    Succes woensdag he
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen