Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zondag 11 maart 2012

Van de trap gevallen...

En toen zat ik binnen 2 seconde in onderaan de trap.. Auwwww
Het gebeurde gistere ochtend, op mn gemakje van de trap.. In mijn ene hand mijn telefoon en in de andere hand de leuning.. En toen schoot mijn voet weg en daar ging ik..
Met mijn stuitje langs alle treden en mijn rug ging er ook langs..

Alles deed zeer, schaaf plekken op mijn rug, mijn kont die flink zeer deed.. In 1 keer heel benauwd en misselijk van de pijn. Dit zakte gelukkig na 10 min.. De rest van de dag in beweging gebleven, want anders wordt alles zo stijf.

En toen werd ik vanmorgen wakker, kon maar amper mijn bed uit. Denk toch dat ik een paar ribben heb gekneust, want ooh wat doen die zeer, hoesten gaat bijna niet. Gelukkig doet mijn stuitje bijna geen zeer meer..

Wat ben ik toch af en toe onhandig hihi!
Vandaag lekker in het zonnetje zitten! :)

Liefs xx

4 opmerkingen:

  1. Jeetje meis wat een pech!
    Hopelijk is alles snel minder pijnlijk!

    xx Sam

    p.s kom jij ook naar Outrun?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Samm,
      Ik ben dat wel van plan inderdaad! :) Vorig jaar ook meegelopen! Alleen beginnen mijn tentamens de week erna, dus ik moet even kijken hoe ik uitkom met leren. Maar ik hoop het wel!!

      X

      Verwijderen
    2. Ik hoop dat je er bij kan zijn! :)

      xx

      Verwijderen
  2. Wat een pech.
    Hoop dat het nu al iets minder pijnlijk is.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen