Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 21 mei 2012

Leuke dingen..

Afgelopen vrijdag ben ik samen met Marco een dagje naar de Efteling geweest. We hadden na mijn idee de verkeerde dag uitgekozen, want iedereen had het plan opgevat om naar de Efteling te gaan. Dus stonden we gemiddeld z'n 30 à 40 minuten te wachten voor een attractie. We hebben daardoor niet alles kunnen doen wat we wilde. Maar volgend jaar gaan we gewoon een keertje terug haha. Op het laatst nog even door het sprookjesbos gewandeld. Dat blijft toch leuk, hoe oud je ook bent hihi. Uiteindelijk gingen we moe maar voldaan terug naar huis. Was echt een hele leuke dag samen.

Gisteren kwam Marco naar mij. Mijn ouders zijn op vakantie en mijn broertje ging BBQ-en met vrienden, dus die at niet thuis. Daarom besloten Marco en ik samen om boodschappen te doen en lekker samen te koken. Hier hebben we erg om moeten lachen. We houden allebei niet heel erg van koken, dus er ging het een en ander mis.. Maar uiteindelijk hadden we toch een lekkere maaltijd klaar gemaakt!

Verder gaat het met mij prima! Mijn rib voel ik nog een heel klein beetje. Ik slik geen pijnstillers meer, dus dat komt helemaal goed!
Nu ga ik even 1,5 week lang hard trainen voor de 5 km.. Ik heb een 1,5 maand niet meer gelopen, dus ik hoop dat het nog gaat lukken!
We beginnen vanavond haha!

Tot de volgende blog!
Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten