Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zondag 13 mei 2012

Update

Met de sondevoeding gaat het goed! Alleen ging na de eerste nacht de pomp kapot. Dat was een beetje balen, maar gelukkig de volgende dag gelijk een nieuwe gehad en nu gaat het goed. Het vervelende gevoel in mijn keel is al een stuk minder gelukkig. Alleen begint mijn neus te irriteren aan de binnenkant. Ik doe de sonde aan de rechterkant, links is mijn neus heel gevoelig en geeft het een vreselijk gevoel. Dus dan maar rechts, misschien dat mijn neus daar even aan moet wennen ofzo..

Verder met mijn rib gaat het al beter. Ik heb nu 2x Naproxin en 6 paracetamols op een dag. En kan gelukkig goed doorhoesten. Alleen niezen is nog redelijk pijnlijk. Morgen ga ik weer proberen te hardlopen, over 3 weken wil ik de 5 km gaan hardlopen. En aangezien ik al een maand niet meer gelopen heb, moet er weer even geoefend worden!

Liefs xx

1 opmerking:

  1. Klinkt goed, je knapt weer lekker op, En dat hardlopen doe je dat alleen of met een leuk groepje?

    Hou goede moed, even niet lopen betekend niet dat je het niet meer kan, als je al langere tijd ervoor gelopen hebt, dan ben je meestal zo weer op niveau.

    Sterkte, en beterschap.

    Groetjes, Maarten

    BeantwoordenVerwijderen