Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zaterdag 14 april 2012

Stapje vooruit

Waaa mensen er is vanacht een wonder gebeurd, jawel mijn koorts is weg! Als die vandaag namelijk niet weg was, moest ik vanmiddag naar de SEH met mn koffertje en stond er een bedje op me te wachten..
Ik was van de week zo ziek, dat het me allemaal niet zoveel kon schelen.. Als ik maar beter werd.. Nog nooit heb ik me zo gevoeld. Ik had niet eens de fut om tv te kijken. Wel heb ik gisteren mijn eigen zelf gedouched omdat mijn moeder moest werken. Maar pff verschrikkelijk, ik kwam uit de douchen met een temperatuur van 39.8, dat douchen had ik dus niet moeten doen..

Ook heb ik ruim 2 dagen bijna niks gegeten.. De broek die ik woensdag ochtend aan had en die normaal aanpaste zit op dit moment zo los dat het er niet uitziet.. Net zn zak aan mn benen.. Maja niet gek als er ruim 3 kilo's af zijn.. En wat baal ik daar weer van, want ik was net zo goed op weg.. Maja komt wel weer goed..

Nu de koorts weg is, voel me ook wel iets fitter. Alleen de spieren in mn benen zijn zo goed als weg, dus ben heel snel moe. Ook dit komt weer goed.. Heeft weer even zijn tijd nodig.
Alleen het hoesten wil nog niet, maja is ook wel snel natuurlijk na pas 3 dagen AB te hebben..

Ik probeer nu iets voor school te doen, want maandag begint de nieuwe periode, maar pff iets opzoeken is eigenlijk al teveel.. Dus ik ga zo maar een mail naar mijn mentor en de decaan sturen, dan weten zij er in ieder geval al vanaf..

Vanavond komt Marco lekker eten hier. Voor hem is het ook niet makkelijk en dat merk ik heel goed. Toch gaat hij er goed mee om. Hij vroeg gistere of dat hij naar de Judo mocht of dat hij bij mij moest komen zitten.. Ik heb hem lekker naar de Judo laten gaan, zijn leven moet ook doorgaan ook al ben ik ziek. Beetje afleiding en ontspanning voor hem is ook niet verkeerd! Toen ik hem van de straks belde om te zeggen dat mijn koorts weg was, toen hoorde ik wel hoe blij dat hij was. Hij is echt een lieverd en ik ben echt blij dat hij er zo goed mee om gaat.

Tot snel weer!
Liefs xx

1 opmerking: