Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

dinsdag 10 april 2012

Fijne paasdagen gehad!

Marco en ik zijn zaterdag naar de bios geweest. American Pie; The reunion.. Leuke film, heel veel gelachen. Daarna nog even weeste stappen in Breda. En toen vond ik het genoeg geweest en zijn we lekker gaan slapen.
Zondag had ik niet veel fut. Vrijdag heel de dag moeten werken van 8.00-18.00, terwijl ik dat eigenlijk niet meer mag, ik weet nu ook waarom niet. Vervolgens zaterdag een halve dag gewerkt en dan ook nog 's avonds weg. Kortom wij hebben zondag niks gedaan, lekker in de bank gehangen, wat tv gekeken en spelletjes gespeeld. Na het avond eten zijn we naar ons thuis gegaan. Tweede paasdag wilde wel iets gaan doen, maar toen we zagen dat het volop stond te regenen, vielen de plannen in het water, of beter gezegd in de regen haha.. Dus ook gistere hebben we heel de dag binnen gezeten. Ik was ook niet echt fit, hoest weer heel veel, dat houden we maar even goed in de gaten. Wij zijn gek op spelletjes spelen, en willen ook allebei héél graag winnen hahaha.. Dus hebben we weer veel spelletjes gespeeld :)
Rond half 9 Marco naar huis gebracht en daar nog even tv gekeken en toen was het gelijk laat, dus vond ik het genoeg geweest en ben ik lekker naar huis gegaan!

Heerlijk af en toe z'n weekendje met zn tweetjes, dat gebeurd niet vaak..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten