Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zaterdag 21 april 2012

Zo goed als opgeknapt! :)

Ik ben weer de bijna helemaal de oude! Gelukkig maar.. Want ik zag het gebeuren dat ik in het ziekenhuis ging belanden. Maar gelukkig werkt de AB dit keer wel.

Afgelopen week ook weer naar school geweest. Het laatste blok van dit jaar is deze week ingegaan.. En het gaat nog spannend worden of ik over ga.. Het is toch allemaal niet zo makkelijk als ik dacht.. Maja ik ga mn best doen..

Verder ben ik ook weer gaan werken van de week. Mag zometeen ook weer. En aanstaande woensdag APK keuring in het EMC.. Dat word vroeg opstaan.. Ik ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen. Verder is mijn gewicht nu echt dramatisch.. Vorige week 3 kilo afgevallen en ik krijg die er niet meer terug aan.. Maja daar kan nu ik niet zo wakker meer van liggen.. Het is wachten tot de sondevoeding geregeld gaat worden en dan kom ik hopelijk vanzelf weer aan..

Woensdag of donderdag een verslagje van de APK keuring!

Fijn weekend!
Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten