Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 4 oktober 2012

Controle EMC

Vandaag mocht ik weer een ritje naar het EMC maken. Aangekomen bij de parkeerplaats begon de ellende al. We werden naar benden gestuurd om te parkeren, nergens was plek, zelfs bij de SEH niet.. Dus maar weer naar boven, werden we door dezelfde meneer weer naar beneden gestuurd, dus raampje open en zeggen dat daar echt geen plek was. Zegt hij Hier boven is ook geen plek, dus ik zeg lekker geregeld dan en mee ziet mijn moeder een auto weg rijden, dus hup maar gauw in dat vak gezet! Altijd een gedoe om te parkeren zo tegen half 3...

Maar goed, dus naar de LF, kon gelijk door. Mijn LF is stabiel gebleven, 60% en 1.94 in liters. Prima! Ik was tevreden, had het erger verwacht.
Toen door naar de arts, ik was veel te vroeg, dus werd in een kamertje gezet. Ondertussen staan kletsen met Joella, super leuk om haar eens in real life te zien haha! Dus mijn tijd vol gekletst en toen mocht ik naar binnen.

Mijn arts was redelijk tevreden. Hij bekeek de waardes van vorige keer en zag dat de ABPA waarde flink omhoog was gegaan en dat was ook goed te zien in de grafiek, dus ik heb weer de Vfend gehad voor de komende 3 maanden. Ik moet elke week bloed laten prikken, dit kan gelukkig in Zundert, om te kijken of mijn nier en lever waardes goed blijven.

Verder moet ik over een maand weer terug. Op dezelfde dag als Joella haha hoe grappig! :)

Morgen lekker een weekendje weg!

Liefs xx

3 opmerkingen:

  1. heeft joella ook cf? Zo ja, heeft RMC geen segregratie beleid?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja joella heeft ook cf, daarom stonden we ook 2 meter uit elkaar:-)

      Verwijderen
  2. @ anoniem; als je daarmee bedoelt dat ze niet bij elkaar mogen heeft het emc dat wel degelijk. Bij opname liggen alles cfers ook standaard op een eenpersoons of isolatiekamer....alleen wat ze in hun vrije tijd doen is hun eigen verandwoording he....

    BeantwoordenVerwijderen