Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 15 oktober 2012

Van alles wat..

Vorige week dinsdag was ik jarig! Eerst naar school om met de groep een presentatie te houden. Die ging gelukkig goed. 's avonds gewoon thuis geweest, Marco kwam en ik had taart gehaald!
Van mijn ouders heb ik een dagje shoppen in Wijnegem (Belgie) gekregen, van mijn broertje bioscoop bonnen voor 2 gehad, dus Marco en ik gaan binnenkort lekker een avondje bios doen! :) En van Marco een super mooie ketting met een hartje eraan en een armband! :)
Afgelopen zaterdag nog even goed gevierd voor familie en vrienden. Eerst moest ik die dag werken en om half 3 kwamen de kinderen. Ik had die appart gedaan, anders kon het niet binnen en werd het te druk. Dus 's middags de spekjes en kinderchips op tafel en die hebben zich wel vermaakt.
's avonds kwam de rest, heel het huis verbouwd om de staantafels goed weg te kunnen zetten! Het was een geslaagde avond en ook weer goed verwend met cadeautjes! :)
Zondag ochtend Marco naar huis gebracht want de carnavals tent moest opgebouwd worden, dat begint ook weer hihi.

Vanmorgen ben ik naar de fysio geweest en het resultaat van de Vfend is te merken! Een grote sprong gemaakt met de conditie test, bijna weer terug op mijn oude niveau! De bijwerkingen zijn te hendelen, dus komt goed! Nu moet ik elke week laten bloedprikken, voor mijn lever en nier waarde, dat hebben we vandaag ook gelijk gedaan. Hopelijk is de werking van de Vfend over 2,5 week ook te zien aan mijn LF. We zullen zien!

En verder de rest van de week hard leren, aanstaande vrijdag heb ik mijn herkansing om een stap dichter bij mijn P te komen. 3 maal scheepsrecht zeggen ze dus hopelijk haal ik em vrijdag gewoon! Vanacht gedroomd dat ik er een 8.7 voor ga halen dus ben benieuwd haha!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten