Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 8 oktober 2012

Weekendje weg geweest

Gistere avond kwam ik terug van een super leuk weekendje weg! De mannen uit onze vrienden groep hadden vorig jaar in november besloten om naar Oktober Feste in München te gaan. Dus de vrouwen besloten ook gezellig een weekendje weg te gaan..

We huurde een chaletje in Kijkduin (Den Haag). Recht aan het strand.
Zaterdag heel de dag geshopt in Den Haag en uit eten geweest in Kijkduin. Gistere zijn we nog lekker een dagje naar Scheveningen geweest.
De mannen hebben het ook erg naar hun zin gehad. Gistere avond zag ik Marco nog eventjes, ik heb stiekem best moeten lachen hoe die eruit zag. Maja als je weet dat hun per dag 6 á 8 liter bier op hebben, kunnen jullie ook wel voorstellen hoe die eruit heeft gezien hahahaha.

Hier nog wat foto's van het vrouwen weekendje! :)

Gezond sapje



Gezellig naar het strand

Buiten lunchen


Op het strand


Lekker ontbijten



Een mega THE STING in Den Haag!


5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha ja dat hebben we ook alleen gedaan XD.. 2x uiteten geweest, gelunched, 2 dagen geshopt en wat alcoholische drankjes hahaha!

      Verwijderen
  2. Hahaha blij om te zien dat jouw collectie foto's ook vrijwel alleen bestaat uit 'eet/drink'- momentjes en shoppingspree's!

    Looks like suuuper fun!

    Srr ging iets mis met mn eerste reactie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk joh! Was dat ter voorbereiding op je verjaardag? Want volgens mij ben je vandaag jarig toch?
    Hieperrrrrr de Pieeeeeeeeep......hoeraaaaaaaaaaa!
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nee hoor Mara, kwam toevallig zo uit! :) Ik ben vandaag inderdaad jarig! :D. Zaterdag is het grote feest hihi!

      xxx

      Verwijderen