Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 3 oktober 2012

School #2

Gisteren gesprek gehad met mijn mentor.

Er is uitgekomen dat ik deze periode alleen het project presenteer met mijn groepje. Ik vind het niet netjes om in week 6 van de 7 weken te zeggen van zoeken jullie het maar uit, ik stop ermee. Daarom maak ik het project mee af, en omdat het een leuk project is. Verder maak ik deze periode mijn herkansing van vorig jaar, deze moet ik halen voor mijn propedeuse. De rest van de opdrachten en leervakken laat ik vallen.

Volgende week is ook gelijk mijn laatste schoolweek. Het voelt toch raar. Had graag mijn opleiding af willen maken, maar helaas. De volgende periode maak ik nog 1 toets, ook voor mijn propedeuse. Die periode ga ik niet meer naar school, maar ga ik wat extra uurtjes bij de AH werken. Als ik mijn propedeuse heb behaald wil ik graag op een kinderdagverblijf gaan werken. Ongeveer 20 uur in de week. Helaas is er op dit moment maar weinig werk in, iedereen wordt ontslagen. Er zijn te weinig kinderen en opvang in een kinderdagverblijf is in deze tijd gewoon even te duur, veel opa's en oma's passen nu op de kleinkinderen, zodat de ouders toch kunnen gaan werken.
Maar dit duurt nog even, tot die tijd kan ik in ieder geval gaan werken. Want thuis zitten wil ik niet, die tijd komt waarschijnlijk toch wel. Het liefst stel ik die zo lang mogelijk uit.

Dus nu maar hopen dat ik die 2 toetsen haal!

Morgen staat er weer een LF en afspraak bij mijn longarts op de planning... Ik hoop op een positief antwoord!

Liefs xx

1 opmerking:

  1. Knap hoor dat je zulke verstandige keuzes maakt. Dat is heel niet makkelijk!
    Succes. Zal ook voor je duimen voor morgen!

    BeantwoordenVerwijderen