Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

vrijdag 8 maart 2013

Op de helft!

Vandaag ben ik 1,5 week bezig en dat betekend op de helft!

Thuis gaat het allemaal veel sneller! En het is veel fijner, gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Ik ga nu 2x per week naar de fysio, mijn conditie is echt 3x niks. Daar gaan we hard mee aan de slag. Zometeen mag ik weer.

En verder gaat het allemaal wel z'n gangetje. Ik ben niet benauwd, het hoesten is ook flink afgenomen. Mijn gewicht gaat ook prima, er zijn al weer ongeveer 3 kilo bij! :)
Alleen is wel mijn arm sinds vandaag heel erg blauw geworden. Ik denk dat het door het prikken van de picclijn is gekomen, mijn arm voelde al vanaf dag 1 beurs aan, en nu komt denk ik de blauwe plek naar buiten ofzo?!

Marco is ook blij dat ik weer thuis ben, alles is veel makkelijker nu. Zondag gaan we iets leuks doen omdat we 1,5 jaar hebben. Ik heb er al veel zin in!

Voor nu laat ik het hier even bij.
Fijn weekend allemaal!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten