Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

dinsdag 19 maart 2013

Yeeh ready!!

Gisteren avond was het zo ver! Mijn laatste easypump ging eraan en daarna was ik klaar.. Na 3 weken aan een lijntje te hebben gezeten ben ik nu vrij! O wat is dat heerlijk!
Ik heb serieus nog geen 1 keer gehad "Oh ik vergeet mijn tasje".. Ik vergat dat ding zo vaak mee te nemen met als gevolg dat ie op de grond lag of dat ik em nog net op tijd kon pakken omdat de rest van de mensen in de kamer heel hard riepen "Je tasje!!!"

Ik heb dan vannacht ook heerlijk geslapen.. Wel tot 11 uur vanmorgen haha!
Ik voel me goed! Gisteren ben ik met mijn moeder naar de woonboulevard gegaan en zijn we van voor naar achter en weer terug gelopen.. Trapje op, trapje af en ik was niet moe! Ik kan gewoon weer kletsend de trap op haha!

Morgen lekker een dagje shoppen met moeders! Dit werd telkens maar uitgesteld, maar nu gaan we! Vol energie hihi :)

Donderdag op controle, ben zo benieuwd wat ik blaas.. Ik hoop gewoon nog 1 keer die 70% te halen hihi. Ook word de picclijn verwijdert en dan ben ik helemaal vrij!

Vrijdag weer lekker werken! Kan niet wachten! Ben het thuis zijn zo beu haha! Weekend begint goed met gelijk een feestje! :)

Voor ik ga afsluiten met deze blog wil ik nog even iedereen bedanken voor het sturen van een kaartje, berichtje, telefoontje ect.. Echt super lief!!

Voor nu laat ik het hier even bij.. Donderdag meer over de controle...

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten