Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 4 maart 2013

Weer lekker thuis!

Vandaag was de dag dat ik naar huis mocht!

Eerst moest er nog even LF geblazen worden en deze was tot mijn verbazing heel goed. Al een tijdje zit ik tussen de 60 en 65%. Ik dacht vandaag als ik de 60% maar haal.. Maar ik blies zelf 68%, geen idee hoe het kan haha! De benauwdheid is wel weg, maar om nou te zeggen dat ik me beter voel als anders, dat is nou ook weer niet waar. Maar ik ben heel blij met mijn 68% en wie weet blaas ik ooit nog wel een 70%, dat zou echt tof zijn want dat is al wel een aantal jaar geleden haha!

De buurvrouw die ik gisteren had gekregen kwam ook mn strot uit. Ze kan er niks aan doen, maar ik ergerde me kapot. Ze had een canule in haar keel en je hoorde haar heel de tijd roggelen en vieze geluiden maken, ook werd ze om de 2 a 3 uur leeggezogen, nou 1 keer terwijl ik aan het eten was, nou ik heb mijn eten laten staan. Ze kon er niks aan doen, maar de verpleging had gezegd, van haar heb je geen last. Dat klopte ook. Zei niks, bewoog niet. Maar de geluiden vond ik niet fijn!
Dan was dat vrouwtje die ik eerder had veel minder erg haha! Maar goed, ik ben nu lekker thuis en kan ik lekker mijn eigen ding doen.

Ook vandaag heb ik 1,5 jaar met Marco! :) Wat is het toch een lieve schat! Nu ben ik weer lekker thuis en is de afstand 20 minuten rijden, dus nu gaat alles weer veel makkelijker! :)

Morgen even naar de fysio bellen, want oh mijn benen haha! Dus daar gaan we even hard mee aan de slag en verder gewoon lekker mijn eigen ding doen.
Volgende week nog op controle, afspraak krijg ik nog binnen!

Ik hou het hier even bij!
Liefs xx

2 opmerkingen:

  1. Wow super goed geblazen joh!!
    En met nog een kuur van 2 weken, wie weet wat die dan is...
    Nu weer lekker thuis je ding doen. En gefeliciteerd met jullie jubileum

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie wat fijn dat je zo goed geblazen hebt! :)
    En weer lekker thuis! :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen