Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 20 maart 2014

Bijna naar huis

Zoals de titel al zegt, ik mag bijna naar huis. Morgen avond ga ik met het bezoek (mama) mee naar huis.
Alles is geregeld. Gisteren gehoortest gehad. Deze was prima, alleen de hoge tonen waren iets minder ten opzichte van 3 jaar terug. Maar dit kon ook door de leeftijd komen. Ik hoor verder perfect.
Vanmorgen heb ik een picclijn gehad. Dit is ook allemaal goed gegaan. De pijn nu valt heel erg mee, ik kan me herinneren dat ik vorig jaar toen de verdoving was uitgewerkt, heel veel pijn had. Nu is het alleen een beetje gevoelig, dus dat gaat prima.

Vanmiddag heb ik longfunctie geblazen. 3 weken terug blies ik een matige 59%.. Ik hoopte vandaag rond de 62/63% te blazen. De mevrouw van de longfunctie deed heel gemeen en draaide het scherm weg zodat ik niet mee kan kijken.. Grrr ik wil altijd meekijken. Maar goed, toen ze mijn longfunctie uitprinten en ik de uitslag zag (Maar liefst 68% Waaauuuwww) ben ik half rennend terug gegaan, want ik wist dat mijn moeder op mijn kamer zat te wachten en ik wilde zo snel mogelijk mijn longfunctie onder haar neus duwen hihi. Ook mijn moeder was blij verrast.

Verder was het nog even spannend of ik echt wel morgen weg kon, de apotheek in ons dorp kon niet op tijd de cassettes klaar krijgen, op zijn vroegst maandag. Nu moest het via het ziekenhuis geregeld worden, 3 cassettes zouden ze moeten maken en ook dit was misschien niet haalbaar.. Dus ik zag het al voor me dat ik hier het weekend moest verblijven en als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel in het weekend in het ziekenhuis liggen.. Wat een dode boel is het daar dan..
Maar halverwege de middag kwam het goede nieuws dat ze de cassettes op tijd klaar kregen, maar dat het wel pas aan het eind van de middag zou zijn. Nou prima, mijn vervoer komt toch pas 's avonds, dus morgen avond ben ik hier weg!
Lekker terug naar Brabant!! Oost west, thuis best! ;)

Wel moet ik volgende week vrijdag op controle komen. Nou prima, ik rij wel even op en neer. Dat vind ik niet erg..

Bij nieuws komt er weer een blog!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten