Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 12 maart 2014

Zondag opname

Begin van de week zat ik op een telefoontje van mijn longarts te wachten, maar door een verkeerd nummer werd ik vandaag pas gebeld.
Het was een kort gesprek met als conclusie dat de Cipro niet werkt. Ik blijf maar hoesten en blijf heel moe. Daarbij heb ik sinds gisteren keelpijn en zit mn neus flink verstopt, dusja dat helpt er ook niet aan.
Ook heeft de Pseudo een dichtere groeidichtheid (zoiets was het). Alles bij elkaar wordt het een opname.
Aanstaande zondag wordt ik opgenomen, moet om 14.00uur binnen zijn. En dan voor minimaal 1 tot 1,5 week en dan rest thuis verder afmaken.
Ik weet dat dit het beste is, maar leuk is anders. 75 km van iedereen vandaan, Marco die heel de week moet werken.. Alles bij elkaar blijft het kut.. Hopelijk ben ik er daarna weer voor een jaar vanaf. Ik heb bijna 13 maanden volgehouden om uit het ziekenhuis te blijven, dus op zich niet verkeerd!

Zondag of anders maandag zal er wel een blog verschijnen!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten