Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 6 maart 2014

Carnaval

Afgelopen weekend was het dan eindelijk zover. Na maanden in de bouwschuur te hebben gezeten om de wagen af te krijgen, hadden wij afgelopen zondag optocht in Prinsenbeek, de grootste optocht van Nederland.
Zaterdag werd de wagen opgebouwd, veel onderdelen worden los van de wagen gebouwd.
Gelukkig hadden we zondag goed weer, tijdens de optocht heb ik het helemaal niet koud gehad. 'S avonds was de prijs uitreiking, deze viel erg tegen, we werden 9e van de 11.. Iedereen baalde heel erg. Marco was heel erg teleurgesteld. Maar dat kon de pret niet drukken en hebben we er alsnog een geweldig feest van gemaakt.
Maandag stonden we om half 1 smiddags alweer in het cafe tot 's nachts 2 uur.. En dinsdag was het ook half 1 tot half 1 snachts. Ook waren Marco en ik dinsdag 2,5 jaar samen! <3 Gisteren nog de wagen mee helpen afbreken en vandaag een rust dag. Pff wat ben ik moe, maja dat was te verwachten. Ook ben ik vandaag weer begonnen met de AB. Ik heb nog 2,5 week te gaan. Maandag bel afspraak met mijn longarts. Ik ben heel erg benieuwd.

Hier nog een paar foto's van de Carnaval! :)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten