Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zaterdag 22 maart 2014

Dikke domper.. :(

Heel de week hebben ze het erover en alles is geregeld om naar huis te gaan.. Kwam gisteren, 2 uur voordat ik weg zou gaan, mijn eigen arts+zaalarts langs om te vertellen dat de gehoortest toch wel minder was en de KNO arts vertrouwd het niet.. Dus onmiddellijk stoppen met de AB en overgaan op een andere.. Nu raden jullie het al, de apothekers hier wilden graag naar huis want het was bijna weekend dus kan er niks meer geregeld worden.. Maja Sanne die blijft wel in het weekend, wat maken die 2 à 3 dagen nou weer uit.. Nou namelijk heel veel.. Weer lekker blij gemaakt met een dode mus..

Nu maar hopen dat ik maandag wel naar huis mag! Gelukkig krijg ik dit weekend veel bezoek van hele lieve mensen! :) En als Marco geen vrijgezellenfeest had gehad, mocht hij blijven slapen, want de verpleging vond het zo erg voor mij. Ze zijn hier wel heel lief hoor! :)
Dus we gaan er maar weer voor.. Ik heb geen andere keus! Ik ben trouwens overgestapt op Collistine in plaats van de Tobra.

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten