Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 21 februari 2011

Diploma uitreiking MBO 4

Vandaag was het dan zover. Mijn diploma uitreiking. Het was een leuke maar toch ook een bijzondere dag. Voor de meeste klasgenootjes was het van zelfsprekend om vandaag een diploma te kunnen ondertekenen. Toen ik aan de opleiding begon dacht ik dat ook. Maar toen ik in Oktober werd opgenomen, werd ik wel een beetje "bang". Toen het daarna weer helemaal goed ging had ik er de volste vertrouwen in. Maar toch werkte mijn longen niet echt mee. Gelukkig hoefde ik niet opgenomen te worden en kon ik mijn stage gelijk met iedereen afronden en zo ook vandaag mijn diploma ondertekenen!
Het was GEWELDIG!
Toch weer een deel afgesloten. Ik heb gewoon een diploma voor MBO niveau 4. Dat heb ik toch maar even mooi voor elkaar! :)

Verder gaat het redelijk met me. Ik ben druk aan het bouwen aan de Carnavals wagen en dat begin ik nu echt wel te merken. De vermoeidheid is meer geworden, ook ben ik niet aangekomen, eerder afgevallen. En ik ga lekker verder met hoesten.
Ik heb deze week daarom maar even een rustweekje ingelast. Anders lig ik straks met carnaval plat op bed en dat zie ik niet zitten.

Donderdag moet ik op controle en eerlijk gezegt zie ik er best tegenop. Er gaat van alles door mijn hoofd.. Wat als de Tobi en de Cipro niet geholpen hebben? Wat als de arts vind dat ik teveel ben afgevallen? En wat zal mijn LF zijn?
Hier maak ik me toch wel druk om. Hopelijk valt het mee en maak ik me druk voor niks.
We zullen zien, het is even afwachten..

Liefs xx

2 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD met het halen van je diploma!!
    Echt super goed :),, ik hoop voor je dat de controle donderdag mee zal vallen, en de Tobi z'n werk heeft gedaan

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat goed. Je hebt je diploma binnen!! Van harte hoor. Ik weet nog goed dat je een poosje geleden schreef dat je bang was dat je je diploma niet zou halen. En zie nu hier.... :-)
    Enne... niet teveel zorgen maken hoor elke dag heeft genoeg aan zijn eigen zorgen ;-) (maar begrijp je wel hoor!)

    groetjes
    Esther
    (mama van Ruben met CF, die vaak je blog meeleest!)

    BeantwoordenVerwijderen