Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zondag 13 februari 2011

Eigenwijsje zonder grenzen

Toen ik vrijdag avond thuis kwam van het werken had mijn broertje het eten op tafel staan! Heerlijk gegeten. De afwas gedaan. Daarna vernevelen, schoonmaken, omkleden, ohja nog even een was draaien en hup weer weg.. Ik ben fanatiek aan het bouwen aan een Carnavals wagen, super leuk.
Het was nogal gezellig en ik had geen zin om naar huis te gaan. Toen was het bijna 12 uur en toen moest ik echt wel naar huis. Ik was al behoorlijk moe en moest nog rijden.
Thuis aangekomen, gelijk mn bed in. De volgende dag moest ik weer gewoon werken. Gelukkig pas smiddags en kon ik uitslapen.

Zaterdag ochtend nog een paar wasjes gedraait en wat opgeruimt, vervolgens gaan werken. Savonds gingen we bij mijn nicht eten! Super lekkere pannenkoeken had ze gebakken..Na het eten even geholpen met opruimen, vervolgens naar huis, gedoucht en weer weg. Ik ben lekker gaan stappen met vriendinnen! Om 2uur stond ik te draaien op mn benen.. En nee niet van de alcohol maar van de vermoeidheid. Toen zijn we maar naar huis gegaan, gelukkig hoefde ik niet te rijden.

Vanmorgen eerst maar even goed uitgeslapen en bijgetankt. Vanmiddag ging ik weer helpen aan de Carnavalswagen. Vanavond ook nog maar gekookt en nog 3 wasmanden strijk weggestreken en opgeruimt..

Nu zit in de bank en besef ik eigenlijk dat mijn weekenden er altijd zo uitzagen. Ik ben nu wel moe, maar ja gezien wat ik het afgelopen weekend gedaan heb is dit ook niet gek.
Een paar weken geleden had ik dit ook niet gekunt, de Tobi doet echt wel zijn werk!

Vanavond lekker optijd naar bed en morgen zijn mijn ouders weer terug! Ze zijn naar Volendam. Ze hadden net even gebeld en ze hebben een heel leuk weekend gehad.
Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten