Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 17 februari 2011

Een mindere dag...

Vanacht werd ik wakker door het hoesten.. Altijd vervelend snachts. Na een half uur tot een uur gehoest te hebben kon ik weer verder slapen.
Dat ik vanacht heb liggen hoesten is goed te merken. Vanmorgen kon ik al maar amper wakker blijven zo moe dat ik was.
Maar ik moest eruit want ik had vandaag weer fysio. Dit ging ook een stuk minder, met een hoge hartslag van rond de 180/190 ging het niet zo lekker als normaal. Wel was mijn saturatie prima.

Thuis gekomen even in de bank gezeten. Na een tijdje voelde ik me stukken beter. Vanmiddag ben ik eventjes naar Breda geweest en heb ik nieuwe laarzen gekocht!
Daarna maar weer naar huis want merkte toch wel dat het veel energie koste.

Vanavond lekker in de bank hangen en optijd naar bed. Ik hoest al heel de dag, en dat kost natuurlijk ook veel energie.
Ik hoop dat ik morgen weer wat meer energie heb want ik heb een leuk weekend voor de boeg!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten