Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

vrijdag 11 februari 2011

Z'n gangetje

Als eerste wil ik zeggen dat ik mijn stem weer bijna terug heb! Super fijn, nu maar hopen dat het zo blijft.

Verder heeft mijn broertje ook de Pseudomonas.. Was te verwachten natuurlijk. Gelukkig heeft hij er geen last van en gaat het met hem prima. Nu mogen wij met zn 2e Tobi vernevelen.

Verder voel ik me stukken beter. Mijn gewicht gaat gelukkig ook weer de goede kant op! Wel heb ik af en toe nog koorts. Het hoesten is wel hetzelfde gebleven, maar het komt er wel goed uit. Het zit gelukkig niet vast.
Over 2 weken moet ik weer op controle, dus nog even afwachten..Ik hoop wel dat dit keer mijn LF vooruit is gegaan.
Mijn ouders zijn een weekendje weg met mijn tante en oom. Dus nu ben ik verantwoordelijk voor alles hahaha.
De vorige keer dat ze weg waren, had ik veels te veel gedaan. De was gewassen en gestreken. Ik wilde laten zien dat ik het allemaal kon. Maar op zondag avond was ik helemaal gesloopt.. Dit hoef ik nu niet te doen. De meeste was is al gewassen. Gelukkig heb ik een broertje die ook goed mee helpt. Dus dit weekend gaat helemaal goed komen!

Iedereen een fijn weekend en tot volgende week!
Liefs xx

3 opmerkingen:

  1. Woon jij nog niet op jezelf? Ik heb cf en ben met 18 op kamers gaan wonen. was heel goed voor mijn zelfstandigheid en om los te komen van de zorg van mijn ouders. Tip: wacht er niet te lang meer mee. Van uitstel komt afstel. Juist als je ziek bent extra belangrijk om zo lang mogelijk onafhankelijk te blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Sanne,

    Heerlijk toch zo'n weekendje alleen? Wel balen van je koorts zeg. Dan moet je idd niet teveel gaan doen.
    En ik ben net als de anoniem ook heel jong op mezelf gaan wonen. Gewoon omdat ik dat zo graag wilde en toen ook nog gemakkelijk aan kon. Maar nu ik wat minder fit ben wordt het steeds lastiger om op mezelf te blijven wonen en vind het soms zelfs een beetje eng. Maar op jezelf is geweldig en zeker aan te raden!
    Groetjes Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sanne,
    fijn dat je stem weer terug is!
    Fijn weekend en pas goed op jezelf ;-)
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen