Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 9 maart 2011

Carnaval

De Carnaval zit er weer op. En eigenlijk maar goed ook. Heel erg vermoeiend.
Maar het was wel super leuk!

De optocht was geweldig! Super lekker weer, het was echt heel druk,
We zijn 10e geworden van de 18. Iedereen was super blij. En dat was ook goed te merken. Iedereen had flink wat gedronken en we hebben veel gelachen.

Verder gaat het op dit moment redelijk met me.
Ik merk wel dat ik 4 dagen/avonden in de rook heb gestaan en flink heb gedanst. Ik heb het gevoel dat heel mn longen vol met rook zitten. Niet heel fijn. Dat hoesten we er wel uit haha. Verder heb ik heel veel spierpijn, ook dit gaat weer over!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten