Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 21 maart 2011

OUTRUN CF

Gisteren was het zo ver!

Mijn ouders en ik gingen eerst mijn vriendin ophalen en toen richting Scheveningen!
We waren optijd weggereden, dachten we..

Maar toen we in Scheveningen aankwamen moesten we nog ruim een half uur rijden om een parkeerplek te vinden die dichtbij de boulevard was. Dat was iets lastiger.. Toen het bijna half 2 was zijn mijn moeder en mijn vriendin maar uitgestapt en zijn we gaan lopen, we waren optijd en uiteindelijk was papa ook optijd.

Shirtjes aan en gaan! :D
Het ging prima, maar was wel super vermoeiend. Ik was echt bekaf!
Maar het was het waard!

En Djuna; Super gedaan meid!! Ik ben echt heel trots op jou, dit heb je echt goed georganiseert! Het was een geslaagde dag! Ik zeg, volgend jaar weer! Hahaha!

Verder gaat het redelijk met mij.. Ik kan nog niet echt zeggen dat de AB helpt. Ik ging net fanatiek met mama boodschappen doen, maar ik was gelijk heel moe en hoofdpijn en gewoon niet lekker..
Ik ga dit niet telang aankijken, of de AB moet nou ineens gaan werken, maar daar heb ik weinig vertouwen in..

Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs xx

3 opmerkingen:

  1. Super dat jullie er waren!

    Ik hoop dat de AB toch nog aanslaat en je niet hoeft in te checken in het hotel hier...

    x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne, heel erg leuk dat jullie in Scheveningen waren bij outrun Cf!!!
    Wat hadden we prachtig weer!
    hoop dat je heel snel opknapt, en...tot volgend jaar ourun 20121
    groetjes Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej,,

    Leuk dat je er was, en je weer eens te zien was al zo lang geleden.
    Ik hoop dat de AB alsnog aan zal slaan
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen