Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

vrijdag 18 maart 2011

Verbaast

Ik kreeg net een telefoontje van mijn longarts.. jaja hij is er vroeg bij haha.

Hij wil eerst even kijken of de Cipro zijn werk gaat doen.. Huh? Ja gistere had hij nog hele andere plannen..
Gisteren vertelde hij dat de Cipro voor het weekend zou zijn om het weekend te overbruggen, zodat ik zondag gewoon kan gaan lopen in Scheveningen..

Wel heeft hij gezegt dat als de klachten meer worden, koorts, meer benauwd, dat ik dan wel aan de bel moet trekken en wordt het alsnog een opname. Ook de weekend dokter wordt op de hoogte gesteld, voor het geval dat ik in het weekend meer klachten krijg.

Dit had ik dus niet verwacht.. In mijn hoofd had ik al bedacht wat ik mee zou moeten nemen en wat ik zeker niet mocht vergeten.. Maar dus bij deze is dat niet, of in ieder geval even niet nodig.

Nu maar hopen dat de Cipro zijn werk gaat doen en dat de klachten niet erger worden!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten