Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

dinsdag 18 september 2012

Achja...

Ik laat het hierbij zitten..

Mijn stem is weer bijna helemaal terug, alleen als ik hard roep slaat ie nog wel eens over. Het lag echt aan de puffer!

En verder is het hoesten ook een stuk minder vergeleken 2 weken geleden. Ik heb nu nog AB tot volgende week woensdag. Ik hoop dat het hoesten dan helemaal weer "normaal" is voor mijn doen.

Ik heb geen contact opgenomen met het ziekenhuis vandaag, had er helemaal geen zin in. Vanavond lekker naar een verjaardag, morgen avond op kraam visite bij mijn nicht, vrijdag een verjaardag! Daar wil en ga ik naar toe, niet naar het ziekenhuis om daar te liggen omdat ik het NIET benauwd heb, GEEN koorts heb. Dan zou ik daar gaan liggen omdat ik soms flinke hoestbuien heb, misschien hoort dat er wel bij?! Ik heb nooit veel gehoest, was altijd meer gekuch. En aan mijn conditie werken doe ik zelf wel. Morgen middag hardlopen, donderdag avond fitnessen. Dat komt wel goed.

Ik kijk volgende week wel als de AB op is. Hoest ik dan nog zoveel, dan wil ik er nog wel eens over nadenken om contact op te nemen. Maar nu niet.

Over 2 weken moet ik ook weer op controle, dus we zien het wel!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten