Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 5 september 2012

Van alles wat

Afgelopen weekend een super weekend gehad. In Zundert is het eerste weekend van September altijd Bloemencorso. Het grootste Corso van heel Europa.
Ook dit jaar was ik redelijk fanatiek met bouwen van de wagen. Niet zo fanatiek als andere jaren, dit jaar was er niet heel te plakken en ook mijn longen zijn elk jaar ietsjes minder. Maar toch ben ik verschillende keren geweest.
Afgelopen zondag was het dan zover. De optocht. 20 wagen deden mee. De buurtschap waar ik in zit rijd de laatste 7 a 8 jaar altijd bij de laatste 5.. En dat is balen, maar meestal wel terecht.
Dit jaar had iedereen er een goed gevoel over. Dus was de uitslag ook vreselijk spannend. Al vanaf 'sochtends was ik vreselijk zenuwachtig, Marco was die nacht bij mij blijven slapen en werd lichtelijk gek van mij gezenuw haha.
Toen onze wagen de Markt opgereden kwam voelde je bij iedereen de spanning. We werden 5e van de 20. Ik wist niet wat ik hoorde. Ik heb gegild, gehuild, alle spanning kwam eruit. Het was 39 jaar geleden dat wij zo hoog eindigde. Iedereen gunde het ons. Het was geweldig. Dit hebben we dan zondagavond en maandag goed gevierd!

Afgelopen dinsdag had ik ook 1 jaar verkering met Marco. Helaas moest hij tot laat naar school en konden we samen niks leuks gaan doen. Maar dat halen we van het weekend even in. We gaan samen lekker uiteten! :)

Qua gezondheid gaat het even wat minder. Ik ben afgelopen vrijdag verkouden geworden, hoofdpijn, oorpijn, opgezette keel. Veel hoesten.
Hoofdpijn, keelpijn en oorpijn is over. Maar het hoesten helaas niet. Dat is nog eens wat erger geworden. Ik hoest heel veel en ik heb het gevoel dat het heel erg vast zit, krijg bijna niks opgehoest. Ook het piepen is weer even erg als in het begin. Die puffer doet helemaal niks. Ook ben ik het afgelopen weekend weer begonnen met Collistine vernevelen, maar ook dit lijkt niet te werken.
Dus als dit morgen vroeg nog zo is, waar ik wel vanuit ga, dan gaat er een mailtje de deur uit naar het ziekenhuis...
Het vervelende is dat mijn ouders vanacht op vakantie zijn vertrokken voor 12 dagen met de auto.
Dus ik moet zelf koken en het huishouden bijhouden en ook nog naar school en werken, als je dan niet zo fit bent is dit best lastig. Gelukkig heb ik een broertje die zoveel mogelijk zware klusjes van mij overneemt. Dus dat scheelt alweer. En Marco staat standby voor als er een ritje gemaakt moet worden naar het ziekenhuis. Dus mijn ouders kunnen gewoon lekker genieten van hun vakantie. Hier komt het wel goed.

En verder wil ik nog even stil staan bij het overlijden van Lisanne.. Donorlongen kwamen te laat.. Meid Rust zacht!

Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten