Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 6 september 2012

Kuurtje!

Ja het zat erin..

Het werd niet beter, ook niet slechter, maar toch maar gemailt..

Ik heb weer Cipro 2x daags 750mg..

Maandag moet ik even naar de poli bellen en naar mijn longarts vragen. Als de Cipro dan niet gewerkt heeft krijg ik de Vfend weer.. Maar die wil ik nieeeetttt.. Vreselijke bijwerkingen; Geen licht kunnen verdragen, 's nachts heel onrustig zijn.. Zomaar ineens ongesteld worden... Gewoon niet fijn..

Verder was er in mijn bloed geen allergische reactie op de schimmels te zijn en was de Pseudo gevoelig om behandelt te worden.. Waar ik altijd van baal is dat ze de bacterieën pas gaan bestrijden als je klachten hebt, of soms als het te laat is en het een opname wordt. Maar aan de andere kant snap ik ook wel dat ze niet elke keer AB kunnen geven ook al heb je geen last ervan..
Dus nu maar hopen dat de Cipro zijn werk doet en dat ik een stuk minder ga hoesten, want dit is gewoon niet normaal meer.. En ik zou ook graag mijn stem terug willen.. Best vermoeiend een kletskous zonder stem haha.

Hou jullie op de hoogte!

Liefs xx

2 opmerkingen: