Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 22 november 2010

Begin van de week

Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst weer gaan werken. Echt zo super leuk! Ik heb er echt van genoten! En ik was niet moe of iets dergelijks, dus dat is mooi. Gisteren zijn we op ziekebezoek geweest bij mijn tante, zij heeft een fiets ongeluk gehad in Jordanië en ligt nu in het ziekenhuis in Antwerpen (België)..Flinke botbreuken en een klaplong, gaat nog lang duren voor ze helemaal herstelt is.

Vandaag ben ik naar stage geweest. Normaal doet mama op maandag de wekelijkse boodschappen, maar omdat ze een dagje naar Utrecht is met haar zus heb ik vandaag de boodschappen gedaan. Ook heb ik gekookt, opgeruimt en nu ben ik een wasje aan het draaien. Ik dacht van het weekend, dat moet mij wel lukken, het is me gelukt, maar ben nu toch wel erg moe. Ook heb ik weer pijn aan de rechterkant bij mijn longen..Hmm misschien toch iets teveel gedaan?? Hopelijk trekt de pijn weg en maak ik me zorgen voor niks.

Woensdag mag ik om kwart voor 6 mijn bed uit! Pfff echt super vroeg. Om half 9 moet ik in het EMC in Rotterdam zijn voor een CT scan met contrastvloeistof.. Yippie weer een infuus.. Ik ben benieuwd hoevaak ze moeten prikken voor ie zit.. Hopelijk blijven de blauwe plekken dit keer weg..Ik ben eindelijk blauwe plekloos en dat wil ik graag zo houden haha.

Donderdag trouwt mijn stiefoom, dus een leuk feestje..
De rest van de week heb ik gewoon stage..
Weer een lekkere drukke week, maar met optijd rust nemen, moet dat hopelijk goedkomen..

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten