Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 8 november 2010

Z'n gangetje

Het is alweer bijna een week geleden dat ik een blog geschreven heb, dus het wordt wel weer eens tijd. Vorige week heb ik heel de week stage gelopen. Aan het eind van de week merkte ik dat ik toch wel moe was. Afgelopen weekend even goed bijgeslapen en geprobeerd uit te rusten.. Dat ging niet echt heel goed. Ik ben toch met van alles en nog wat bezig geweest. Maar vanochtend was ik gelukkig niet meer moe.

Gistere zijn we naar de woonboulevard en de Ikea geweest. Ik voelde me goed, niet moe ofzo, maar toch kon ik niet lang achter elkaar lopen (beter gezegt; slenteren)..Maar hoe eigenwijs ik ook ben, gewoon doorgaan totdat het helemaal niet meer ging en ben ik in een winkel op een trap gaan zitten terwijl de rest rond keek.. Daarna nog maar wat gaan drinken. Toen zijn we naar huis gegaan, thuis even op de bank en toen was mijn accu weer opgeladen.

Ik merk wel dat ik meer aan het hoesten ben, maar het is nog niet zo erg dat ik aan de bel moet gaan trekken, ik houd het goed in de gaten. Mijn broertje is ook flink verkouden, hij heeft ook CF dus even uitkijken.. Gelukkig zijn we allebei niet veel thuis, dus komt goed uit. En jaja ik heb ook goed nieuws!! Afgelopen weekend ging ik op de weegschaal staan en zowaar en was een hele kilo erbij!! Volgens mij konde de buren mij horen van blijdschap. Dus nu nog even doorzetten want ik wil er nog 6 kilo bij.. Hoop dat het me gaat lukken...

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten