Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 3 november 2010

Happy

Zoals de titel al zegt; Ik ben happy! Alles gaat heel goed. Afgelopen maandag heel de dag stage gehad, alles ging prima en nergens had ik last van. Gisteren ben ik naar school geweest en ook dat ging helemaal goed. Ook al is school niet zo vermoeiend vergeleke stage, op school heb ik 3 uur gezeten en geluistert en af en toe wat gezegt. En op stage ben ik toch wel flink in de weer.
Gistere avond was ik zo blij. Ik mocht weer gaan werken, 2 uurtjes achter de kassa gezeten. Heerlijk vond ik het.. Iedereen zag aan mij dat ik het leuk vond.. Zelfs de vaste klanten waren weer blij om mij te zien..Werken betekend toch wel heel veel voor mij en ik vind het vreselijk als ik dat niet kan. En ik weet dat er een tijd komt dat het niet meer gaat, zolang het nog wel gaat, geniet ik er enorm van..

Het eten gaat ook een stuk beter, ik beweeg ook meer, dus heb ik meer trek. Eerst vond ik het moeilijk om 3x per dag die drinkvoeding te nemen, maar nu heb ik er een soort systeem in zitten en gaat het makkelijker. Wel ben ik nog steeds misselijk nadat ik het opdronken heb, dat is wat vervelend..
Vanavond is het weer tijd voor de weegschaal en ik hoop zo dat er iets bij is! Al is het maar een beetje, dan weet ik teminste waar ik het voor doe!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten