Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zondag 28 november 2010

Pfff..

Vrijdag ochtend werd ik wakker met het gevoel dat ik nog uren moest slapen om een beetje uitgerust te zijn. Ik ben die dag toch maar naar stage geweest en smiddags nog gewerkt. In de loop van de dag ging het gelukkig stukken beter en voelde ik me weer fit..Gistere ook een halve dag gewerkt en dat ging ook prima.
Afgelopen nacht sliep ik niet thuis, bij iemand anders slaap je altijd anders dan lekker in je eigen bed. De helft van de nacht heb ik wakker gelegen, ik werd steeds meer benauwd..Tegen de ochtend werd het zo erg dat ik niet meer kon liggen en moest ik gaan zitten. Thuis kan mijn bed omhoog doen, maja dat ging nu dus niet, dus moest ik zitten.. Na een kwartiertje zo gezeten te hebben zakte de benauwdheid en heb ik toch nog eventjes geslapen.
Vandaag is mijn energie gewoon op, maar hoe eigenwijs ik ook ben, ik moest persé mee naar een tuincentrum, de helft van de rit heb ik op het winkelwagentje gezeten en heb ik meegereden, mijn benen wilden gewoon niet mee werken..
Verder hoest ik een stuk minder, daar ben ik blij om.
Donderdag moet ik op controle, ik ben heel erg benieuwd wat de dokter gaat zeggen, want echt goed voel ik me niet. Mijn gewicht is ook niet echt fantastisch..Ik vind het dus allemaal wel even spannend!

Liefs xx

1 opmerking:

  1. Dat kan ik me voorstellen meid! Dat is altijd spannend, vooral wanneer je jezelf zeker niet top voelt! Ik ga voor je duimen!!

    BeantwoordenVerwijderen