Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 24 november 2010

CT scan

Vanmorgen liep om half 6 mijn wekker af.. pfoe dat was vroeg..
Om kwart voor 7 zaten we in de auto opweg naar Rotterdam, we waren wat vroeger weg gegaan ivm de files die we tegen konde komen.
Om 8uur kwamen we aan in het ziekenhuis, toen moesten we de radiologie gaan zoeken, ik wist het ongeveer wel waar we moesten zijn maar niet precies. We waren dus verkeerd gelopen en moesten heel het stuk terug, ik merkte al wel dat het eigenlijk teveel was, want ik was toch wel erg moe.
Daaraan gekomen mocht ik gelijk doorlopen voor een infuus. Het zweet brak me gelijk uit..Gelukkig ging het gelijk goed! Wat kunnen die mensen goed prikken zeg! Het is maar een klein beetje blauw geworden..
Toen moest ik toch nog bijna een half uur wachten voor ik verder mocht.

Een CT scan heb ik al zovaak gehad, maar nog nooit eentje met contrastvloeistof, vond het toch wel spannend omdat ik niet wist wat er precies ging gebeuren, gelukkig werd alles goed uitgelegt. Ik moest proberen om 20 sec mijn adem in te houden, dan werd dat spul erin gesproten. Normaal kon ik die 20 sec makkelijk redden, maar ik merkte gewoon dat dat nu veel te lang is, dus deden ze het 2x 10 sec, dat ging net. Toen dat spul erin gespoten werd kreeg ik het super warm en had ik het gevoel dat ik heel nodig moest plassen, toen ze klaar waren stopte dat gevoel ook snel gelukkig. Daarna mocht ik weer naar huis. Eerst nog maar even langs de longpoli voor een sputemkweek in te leveren, maak me daar toch een beetje zorgen om, het zag er voor mij doen niet normaal uit en ik hoest toch heel wat af..
Volgende week donderdag moet ik op controle, dan krijg ik de uitslag van de CT scan en hopelijk hebben ze dan ook de uitslag van mijn sputem..

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten