Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zaterdag 13 november 2010

Voorhoofdholte ontsteking

In mijn vorige blogs vertelde ik dat ik goed verkouden was geworden. Gistere kreeg ik ineens heel erge hoofdpijn en voelde me totaal niet lekker. Toen dacht ik; ik ga eventjes in bed liggen, misschien gaat het daarna beter. Dat eventjes werd 3uur. Ik had gewoon 3uur heel vast geslapen en inderdaad daarna voelde ik me weer redelijk. Vanochtend werd ik wakker van het hoesten en de hoofdpijn. Ik had al heel veel slijm ingeslikt en werd er misselijk van, gevolg alles overgegeven..
Paracetamols geslikt, maar het hielp niet. Het werd alleen maar erger. Zelf vertrouwde ik het niet en mijn ouders ook niet, toch maar even naar de huisartsenpost gebeld. Normaal zoude ze zeggen, neusspray en paracetamols en dan moet het goed zijn. Maar dit keer moest ik langskomen. Dus wij naar Ette-leur, daar zit de huisartsenpost. De dokter gekeken en gedaan. Mijn keel was flink rood, dat kwam door het hoesten en hij voelde dat heel mijn holtens verstopt zitten..
Nu moet ik neusspray gebruiken, ook moet ik mijn neus spoelen met zout en moet gaan stomen om het los te krijgen. Vanmiddag nog even geslapen, nu voel ik me al stukken beter. De paracetamols helpen nu wel gelukkig.
Vanavond heb ik een feestje en ik zag het al wel gebeuren dat ik dat moet gaan missen. Maar ik trek toch mijn stoute schoenen en ga ik er gewoon naar toe. Ik ga met de auto, dan kan ik weg zodra het niet gaat.

Fijn weekend
Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten