Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 1 november 2010

Weekend is weer voorbij

Een heftiger weekend kun je niet hebben hahaha.. Afgelopen zaterdag hadden we buurtfeest. Hier in Zundert hebben we altijd Bloemencorso. Ik denk niet dat jullie weten wat het is. Maar dan bouw je met een hele groep (je buurt) een wagen en als die helemaal af is gaan daar Dalia's (bloemsoort) op. De eerste zondag van September doe je mee aan een optocht. In totaal 20 wagens. http://www.bloemencorsozundert.nl/ Daar staat van alles op! :)
Maar afgelopen zaterdag was het after party! 'S middags hadden we een soort 6 kamp. Zakspingen, klompenlopen, echt super leuk! Wel heel vermoeiend. Maar het lukte mij om met alles mee te doen. En 's avonds was er een buffet, daarna muziek met drank. Ik had allang geen drank meer op en dat was goed te merken na een paar rosébiertjes hahaha..
Gelukkig had ik gistere nergens last van en viel het allemaal wel mee.

Vandaag ben ik heel de dag naar stage geweest, echt super leuk. En het ging echt goed. Ik ben niet moe. Alleen niet te hard van stapel lopen, voor ik het weet heb ik een terugval en daar zit ik niet op te wachten!

Verder hoest ik nog steeds zoveel.. Doordat ik vorige week 2 dagen in het ziekenhuis heb gelegen was er gelijk weer een halve kilo eraf, echt balen! Ik wil zo graag aankomen maar het lukt niet! Nu had ik sinds weken ineens vanmiddag honger. Eigenlijk is het ook wel logisch, als je alleen maar zit of ligt verbrand je niks. Vanochtend was ik al vroeg uit de veren en flink wat callorieën verbrand, dus had ik honger.. Ik hoop dat het nu snel beter gaat met mijn gewicht, want echt vrolijk wordt ik er niet van!

Liefs xx

1 opmerking:

  1. Heey meis!
    Ja de easypumps waren bij mij ook altijd vervelend.
    Maar omdat ik nu een PAC heb gaat het super.. ze lopen helemaal leeg! =D

    Ben je er al over uit wat voor infuus het de volgende keer word?

    Xx Liefs

    BeantwoordenVerwijderen