Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zondag 16 januari 2011

Lege accu...

Normaal gebruik ik het weekend om bij te tanken, dit ging weken goed dus ik dacht laat ik eens gek doen..
Vrijdag avond opstap geweest.. Super leuk en gezellig, maar gisteren moest ik gewoon werken..Gelukkig hoefde ik pas smiddags te beginnen en kon ik nog redelijk uitslapen..Het werken ging goed, nergens last van, oke ik was een beetje duf, maja dat heb ik altijd als ik opstap ben geweest. Gisteren avond bleven mijn nichtje van 5 en mn neefje van 2,5 slapen..Ze waren er al toen ik thuis kwam van het werk, normaal rust ik dan uit en ga ik eten, maar nee dat zat er gistere niet in.. Gelijk de kids aan mijn benen, ik moest meespelen.. Toen zei mama wel dat ik eerst even moest eten en even moest gaan zitten.. Ik zat nog geen 5 min toen mijn neefje kwam met een boek..Toen heb ik toch maar een verhaaltje voorgelezen.. Mijn nichtje wilde persé bij mij in het grote bed slapen.. Ik snap dat wel, dat is natuurlijk harstikke leuk om bij je grote nicht in bed te slapen..
Om half 9 lagen ze eindelijk in bed en ben ik de bank geploft en ben rond 10 uur al naar bed gegaan..Helemaal op..

Ik had mijn nichtje afgesproken dat als er een 8 op de wekker stond (8uur) ze mocht roepen, niet eerder.. Ik denk straks begint ze om 6uur al te roepen..En ja hoor, om 8uur.. Sanne ik moet plassen..Dus ik meegelopen naar de badkamer, daarna dacht ik, nog even verder slapen,, maar nee dat zat er niet in..

Ik heb heel de dag al hoofdpijn, als ik zit dan is het weg, maar zodra ik opsta begint het, ook ben ik hartstikke duizelig..
Ik ga de rest van de dag maar in de bank hangen en wat tv kijken en optijd naar bed vanavond..Hopelijk is het dan morgen over en anders maar een dagje thuis blijven van stage..

Ik weet in ieder geval weer waarom ik optijd mijn rust moet nemen..Maar af en toe ben ik nogal eigenwijs en denk ik dat ik dat allemaal wel kan, maar ik heb weer mee geleerd en zal het niet zo snel meer doen..

Fijn weekend allemaal nog!
Liefs xx

1 opmerking:

  1. En met af en toe eigenwijs zijn is helemaal niets mis ;) zonder gekheid, ik hoop dat je weer snel wat uitgeruster bent!

    BeantwoordenVerwijderen