Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 3 januari 2011

Eerste blog 2011

Dit is mijn eerste blog van 2011.. Ik ben de jaarwisseling goed doorgekomen. Met een drankje en een hapje erbij is het toch laat geworden, uiteindelijk lag ik om half 6 in bed, dood en dood moe, maar ik had het ervoor over. De dag erna goed uitgerust en opzich ging het daarna wel weer.

Gisteren zijn we een dagje naar Antwerpen geweest. Altijd leuk en we gingen met de trein, dit doe ik ook niet maandelijks dus ook dat was leuk. Het was een geslaagd maar vermoeiende dag. Gistere avond kreeg ik migraine, gelukkig zette die niet echt door en kon ik vandaag gewoon gaan werken.
Vanavond optijd naar bed, want die vermoeiende dagen hakken er wel in.

Verder kreeg ik vorige week een telefoontje dat ik komende donderdag op controle moet komen in het ziekenhuis. Dit na aanleiding dat ik vorige week op de eerste hulp was.
De benauwdheid is gelukkig gezakt, maar ik hoest volop. Even afwachten hoe dit afloopt. Mijn AB kuur loopt nog steeds. Ook lukt het plat slapen nog niet volledig, maar dit komt wel goed.

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten