Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 13 januari 2011

Van alles

Het is alweer een week geleden dat ik voor het laatst een blog had geplaatst.
Opzich heb ik niet heel veel te melden. Ik ben op dit moment heel druk bezig met de laatste loodjes voor school, vandaar dat ik even niet geblogt heb.
Ik probeer volgende week al mijn verslagen af te hebben zodat ik 31 Jan. alles kan inleveren op school en in Feb. mijn diploma kan ondertekenen.

Verder gaat het zn gangetje. Geen vooruitgang maar ook geen achteruit gang, dus dat is goed nieuws. Van de week ben ik naar de fysio geweest, alles ging prima. Wel had ik een rare pijn in mijn longen. Nja pijn is het niet echt, maar een vaag gevoel, kan het niet goed beschrijven, maar het voelt vanbinnen heel warm.. Klinkt misschien een beetje gek maar het voelt raar. Dit gevoel heb ik de laatste tijd best snel. Bijvoorbeeld als ik de trap opren.. Ik weet het, ik moet de trap oplopen, maar soms wil ik even snel zijn en vlieg ik naar boven..

Ik heb gistere mijn telefoon abbonement verlengt en mocht een nieuwe telefoon uitkiezen..Het is een Samsung Galaxy S geworden! Ik ben er super blij mee! Echt een fijn ding!
Ik ben er nu de hele tijd mee aan het spelen, want tis nog best ingewikkeld.. hahaha

Vanavond weer naar de fitnes en morgen ochtendje stage en smiddags naar de fysio en dan lekker van het weekend genieten.
Ik sport nu 3x in de week, dat heb ik volgens mij nog nooit gedaan..Ik merk er nog niet veel van, maar dat komt allemaal wel..

Dit was het wel weer voor nu..
Liefs xx

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,
    veel succes met het afronden van je verslagen! (dus niet teveel met je nieuwe telefoon spelen ;-))
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Claudia,

    Haha nee dat moet ik niet doen, maar de verleiding is wel groot als ik even "vast" zit met mijn verslagen! Maar komt helemaal goed!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen