Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 31 januari 2011

Van alles

Hier even een kort blogje..Teminste dat ga ik proberen haha..

Als eerste waaaaa ben zo blij!!! Mijn stage afgerond met een DIKKE 8!!!!
Morgen alles inleveren... HEERLIJK!

Verder heb ik sinds vanmiddag de Tobi binnen. Het was telaat naar de apotheek gefaxed om het nog voor het weekend te krijgen..Ik hoop dat die zijn werk gaat doen en ik me snel beter ga voelen.

De ene dag gaat het wel goed en de andere dag niet..
Afgelopen zaterdag was ik vrij.. Ik ging cadeautjes inpakken voor mn kids, die ze meekrijgen als ik afscheid neem.. Daarna was ik heel moe en heb ik 2 uur geslapen. Gistere heb ik een halve dag gewerkt en totaal niet moe.. Het verschilt heel veel.

Ik vernevel nu ook met zout. De eerste avond had ik heel veel keelpijn.. Dit was de 2e avond gelukkig al een stuk minder.. Wel hoest ik heel veel en ook productief, het komt er eindelijk uit.. Ik heb dit al 20 jaar niet gehad..Ik weet niet wat me overkomt haha..
Verder probeer ik gewoon alles te doen, met af en toe een rust moment en als ik heel moe ben, dan ga ik even slapen..

Nu ga ik op de WII spelen, we hebben een nieuw spel, Mario Bros... Heel verslavend! haha

Liefs xx

2 opmerkingen:

  1. Hee meid, super dat het zout helpt! En hoop ook zeker dat de Tobi gaat helpen! Heb jij de ventolin ook? Dat pufje? Ik heb dan een tip, neem de Ventolin voordat je de Tobi gebruikt, het kan namelijk zijn dat je van de Tobi ook erg gaat hoesten, en dat je keel pijn krijgt! Zelf heb ik dat gehad, en dat kwam regelmatig voor! Ook kun je er hees van worden, daar had ik in het begin veel last van! Ik hoop niet dat je dat krijgt, maar het is even als je het krijgt dat je niet denkt ' heb ik weer teveel gedaan?' ! Het is maar even een tip,

    Succes en echt super dat je je stage afgerond hebt met een 8!! Toppie..

    Liefs Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Saskia,

    Dankje voor de tip.. Alleen gebruik ik de Ventolin niet..;)
    Maar als ik die ooit nog moet gaan gebruiken, weet ik het in ieder geval!
    Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen