Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

dinsdag 28 december 2010

Een olifant die op mn ribben zit..

De kerst ben ik goed doorgekomen.. Lekker gegeten en leuke cadeautjes gehad.. De drinkvoeding voor 2 daagjes aan de kant gezet en lekker meegegeten met de rest..

Gistere ochtend mocht ik weer naar de fysio.. Alles ging wel redelijk totdat ik moest gaan steppen.. Met een hartslag van 190 voelde ik me totaal niet lekker.. Ik moest ermee stoppen, daarna heb ik een kwartier op een stoel gezeten en mocht ik naar huis.. Normaal zit mijn hartslag rond de 160 zoiets, waarom ie nu zo hoog was weet ik niet.

Daarna ben ik gaan werken, toen ik een paar uur aan het werken was had ik het gevoel dat er een olifant op mn ribben zat en die een deel van mijn lucht wegnam, zolang ik wat rondliep was het wel te doen, maar zodra ik aan de kassa moest gaan zitten leek het erger te worden. Hoe eigenwijs ik ook was, vooral niet naar huis gaan.. Savonds tijdens het eten was het wat gezakt, maar toen ik naar boven ging werd het weer erger.. Ik kon gelukkig wel plat in bed liggen en voelde ik niks. Ook nu is het een stuk minder..
Wel ben ik snotverkouden geworden, even afwachten hoe het verder gaat..

Ik heb verders nog niks gehoord van de uitslag van de 5 punts curve..Ook dat is even afwachten..

Liefs xx

1 opmerking:

  1. Als je infectie hebt is je hartslag hoger,ook in rust. als m'n rustpols normaal 70 is en opeens 80,dan zit er dus wat te broeien. zou me nu ook maar niet teveel inspannen nu en voor 'n kuurtje bellen. Groetjes,Sandra

    BeantwoordenVerwijderen