Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

dinsdag 28 december 2010

SEH

Vanmiddag had ik toch maar een mail weg gedaan omdat het echt niet lekker ging. Toen ik die net verstuurd had, kreeg ik een mail terug dat ze de mailbox niet of nauwlijks lezen t/m 3 januari.. Toen besloot ik maar te bellen, na een kwartier had ik eindelijk de juiste persoon aan de lijn, na alles uitgelegt te hebben; kwam er de vraag; Wat is er de vorige keer gedaan toen je z'n pijn en benauwd was, dus ik zei; Toen werd ik opgenomen..
Ze wilde me toch voor de zekerheid even zien.. Voor de zekerheid maar even de belangrijkste dingen ingepakt voor het geval ik moest blijven..

Daaraan gekomen werd ik gelukkig gelijk meegenomen.. Mijn bloeddruk was aan de hoge kant en ook mijn hartslag was hoog, dit kon ook door de spanning komen. Later is dit nog een keer gemeten en toen was mijn saturatie was 96%, mijn hartslag in rust 115..
Ik kreeg een infuus in mijn arm, helaas moesten ze hiervoor 2keer prikken..Ook werd er een longfoto gemaakt..

Op de foto was niks geks te zien vergeleke de vorige keer. Mijn ontstekingswaarde was wel iets verhoogd..
Ik mocht naar huis!! Wel heb ik weer een AB kuur gehad voor 10 dagen en moet ik over 2 weken terug op de poli komen, mocht het erger worden dan moet ik aan de bel trekken..

Ik zag alles al in het water vallen en dat ik met oud en nieuw in het ziekenhuis lag, gelukkig is dit niet zo, of het moet erger worden, maar daar gaan we niet vanuit :)

Liefs xx

5 opmerkingen:

  1. Dat was dan wel even schrikken zeg!! Gelukkig weer naar huis. Doe maar lekker rustig aan. Fijn uiteinde en natuurlijk voor jou een mooi 2011.

    LIeve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Els!
    Was zeker weer even schrikken..
    Voor jou ook een mooi 2011!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch een nette Saturatie toch? Maar die hartslag klopt (lol) inderdaad niet. Hopen dat het kuurtje aanslaat. Je bent niet de enige, lijkt wel of iedereen bezig is.


    fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jroen!

    Saturatie was netjes inderdaad, dat is gelukkig tot nu toe altijd geweest! :) Alleen die hartslag klopt inderdaad niet! :P

    Dankje, jij ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat het kuurtje goed aanslaat!
    Sterkte, en een goede jaarwisseling!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen