Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 15 december 2010

Fysio

Gisteren mocht ik voor de eerste keer naar de fysio.. Eerst even een klein gesprek. Vorig jaar had ik dezelfde fysio, dus hij kent mij al..
Daarna moest ik een conditie test doen.. Die was verbetert ten opzichte van vorig jaar nadat ik opgenomen was..Helaas was ik wel 5 kilo afgevallen..
Hij wilde mijn suiker meten, maar het metertje deed het niet.. Vrijdag moet ik weer en dan doen we het nog een keer. Verder gaat hij een schema voor mij maken, om aan mijn conditie te werken. Komende vrijdag gaat hij ook eventjes de hoest technieken door nemen.. Als ik een hoestbui krijg dan hoest ik verkeerd. Mijn luchtpijp knijpt dan samen en ga ik piepen en heb ik het gevoel dat ik stik. Ik heb vroeger wel die technieken geleerd, maar omdat ik nooit echt hoestbuien had, ben ik dat gewoon verleerd..

Vanmiddag ben ik eventjes naar de stad geweest en heb ik een paar nieuwe dingetjes erbij! Ik voel me vandaag wel heel moe, maar dat komt denk ik omdat ik gistere teveel gedaan heb. Eerst een lange dag stage, daarna bijna gelijk door voor de fysio, conditie test gedaan, snel gegeten en hup door naar mijn werk..Toen ik vanochtend wakker werd had ik echt het gevoel of het avond was en dat ik nog wel een hele nacht kon slapen, maar helaas ik moest er toch echt uit.

Verder heb ik nog niks gehoord van het ziekenhuis, als ik morgen niks gehoord heb, mail ik gewoon opnieuw..Normaal krijg ik altijd wel antwoord, dus ik ben benieuwd..

Vanavond mama helpen met de kerstkaarten en lekker optijd naar bed zodat ik morgen hopelijk niet zo moe meer ben.

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten