Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 20 december 2010

Nieuwe week

Afgelopen weekend is er veel sneeuw gevallen. Zaterdag avond gingen we toch een poging wagen om naar de discotheek te rijden, dit is gelukkig allemaal goed gegaan en zijn er geen ongelukken gebeurd. Het was een geslaagde avond en dat heb ik gistere gemerkt. Ik belgië mag gewoon gerookt worden, en daar had ik snachts en gistere overdag last van. Benauwder dan anders en verschrikkelijk hoesten. Dit is gelukkig vandaag weer over! :)

Vanochtend heeft mama een afspraak gemaakt bij de assistent van de dokter. Ik kon dit niet zelf doen omdat ik naar stage moest. Morgen heb ik om 10 uur een afspraak en gaat ze mij de prikset uitleggen. Ik mag het gelukkig zelf doen. Want alleen sochtends kan er bloed geprikt worden en anders moet ik telkens naar de huisartsen post, 15 km verderop. Ik ben er benieuwd wat daaruit komt. Ik heb al een paar dagen geen hypo's meer gehad.

Vanavond mag ik weer naar de fysio, de vorige keer had ik best veel last van spierpijn, ik ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan.

En verder nog iets; Djuna wordt op dit moment getransplanteerd.  Zij heeft ook CF en heeft een lange tijd op Hoog Urgent Internationaal gestaan! Eindelijk waren er nieuwe longen!! Dus iedereen duimen voor haar dat het goed komt!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten