Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 6 december 2010

Sinterklaas

Afgelopen vrijdag kwam het hypertoon zout al binnen met de post. Echt super snel. Nu moet de I-neb nog binnen komen. Ze moesten eerst gaan kijken of de verzekering het apparaat wel vergoed.. Dus ik ben benieuwd. Ook heb ik het aanvraag formulier voor de fysio nog niet binnen. Dus naar de fysio gaan doe ik nog niet.

Afgelopen weekend zat er telkens bloed bij mijn sputem, vandaag was dit gelukkig een stuk minder, maar even goed in de gaten houden. Vroeger moest ik altijd op z'n vragen formulier aankruisen hoe je sputem eruit zag en dan stond er ook altijd bij; met bloed .. Ik vond dit altijd raar, hoe kan dat nou? Dan zit er toch echt iets niet goed..Ook zei ik altijd; dat gebeurd mij toch niet.. Haha dus wel..Dingen veranderen, dat ook..

Verder heeft de Sint mij dit jaar overgeslagen! Haha ik ben wel lief geweest hoor dit jaar, maar mijn ouders zijn aan het sparen voor een nieuw bankstel en stoelen. Ik heb vrijwillig gezegt dat ik dit jaar niks hoefde..Met kerst hebben wij surprise en dan krijgen mijn broertje en ik een paar kleine cadeautjes! :)
Ik vind het wel heel raar, wij gingen met Sinterklaas altijd naar mijn opa en ook met kerst en oud en nieuw, maar mijn opa is in februari dit jaar overleden. Dan valt er gelijk een traditie weg. Ik heb helemaal geen opa's of oma's meer..Ik vind het nog steeds raar en kan er maar moeilijk aan wennen..Met zulke dingen mis ik ze nog steeds heel erg..

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten