Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 25 oktober 2010

Begin van de week

Gistere ben ik naar het optreden van mijn nicht geweest. Dit was echt super! Ook kwam ik een oud klasgenootje tegen, met haar heb ik nog even staan kletsen. Toen we thuis kwamen merkte ik wel dat ik moe was. Maar toen ik even gezeten had was de vermoeidheid weg! :)

Vanmorgen heb ik eerst lekker uitgeslapen daarna heb ik de afwas gedaan. Iedereen was werken. Daarna gedoucht en toen was mama al klaar met werken. Daarna zijn we boodschappen gaan doen. Dit had ik al weken niet meer gedaan. En ik wilde het gewoon proberen, zou het te vermoeiend zijn, zou ik gewoon naar huis gaan. Dus wij naar de winkel, boodschappen gedaan. Alles op de band gezet en daarna meegeholpen de boodschappen in de tassen te doen. De auto was niet thuis. Dus gingen we op de fiets. We gingen met het karretje naar huis, thuis alle boodschappen op helpen ruimen en terug om de fietsen te halen. Toen nog even naar een andere winkel. Toen ik thuis kwam had ik echt een gevoel van WAUW het is me gelukt! Ik was niet moe, had nergens pijn, niet benauwd! Gewoon hoe ik me altijd voel als ik niet ziek ben.. Dit gevoel heb ik al lang niet meer gehad! Net heb ik even gewii-ed en zelfs mijn record verbroken met bowlen hahaha..

Vanavond ga ik nog even naar mijn tante, die is vandaag jarig, altijd wel even leuk om langs te gaan! :)

Alleen van 1 ding baal in ontzettend.. Gistere avond ging ik op de weegschaal staan.. En ik ben in 2 weken niet eens 0.1 kilo aangekomen! Ik ben ook niet afgevallen..maar toch. Eerst had ik zoiets van dan kap ik gewoon met die drinkvoeding. Het is hartstikke smerig en het helpt niet eens. Maar toen dacht ik aan de sondevoeding.. Dat wil ik sowieso niet en ik ben een doorzetter, dus dit gaat me ook lukken!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten