Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zaterdag 2 oktober 2010

Verschrikkelijke nacht..

Gistere avond kwam om half 11 mijn longarts nog langs, hij had nachtdienst en kwam even kijken hoe het ging. Hij vroeg of er al een foto was gemaakt, dit was nog niet gebeurd. Daarna zei hij dat dit vanmorgen zou gebeuren, nou dat is dus niet gebeurd. Dit wordt waarschijnlijk maandag.
Daarna besloot ik maar te gaan slapen, ik was hartstikke moe. Mijn buurman daarin tegen, die ging nog tv kijken. Ik schoof het gordijn een stuk dicht. Maar dat irritante licht van hem kwam er dwars door heen. Toen ik eindelijk sliep, kwam de verpleging bij hem kijken en die hadden me toch een lol. En jahoor klaar wakker was ik weer.. Pff het was ondertussen 12uur en kreeg de antibiotica. Toen sliep ik weer net, begint mijn buurman vage geluiden te maken. Dit ging heel de nacht zo door. Ik ben wel 10x wakker geworden.

Vanochtend eerst maar even gegeten en gedoucht, toch altijd even wennen met infuus. Daarna was ik doodmoe. Ik lag lekker even in bed toen ze bloed kwamen prikken. Dat ging gelukkig goed, want ook daar ben ik geen held in.
Verder heb ik vandaag niet veel gedaan. Tussen de middag nog even geslapen, maar ik werd gewekt door de telefoon van de buurman FIJN!
Daarna kwam nog bezoek. 2 tantes en mn nichtje van 5 jaar. Was heel gezellig, maar heel vermoeiend.
Vanavond lekker wat tv kijken en hopelijk slaap ik beter dan afgelopen nacht!

Tot morgen! ;)
Liefs

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne, krijg je als CF-er geen kamer alleen? In het CF-centrum Oost is dat standaard. Vraag eens na, want je komt niet aan je rust toe en je kan niet lekker 'vies'hoesten. Buurman heeft geen verkoudheid of zo?
    Groetjes Claudia Denissen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Claudia,

    Ik krijg wel een kamer alleen, maar die zijn nu op dit moment nog bezet. Begin of in de loop van de week krijg ik een kamer appart! ;)Ik krijg inderdaad zo geen rust, ik ben al moe van zijn bezoek laat staan van mijn eigen bezoek..
    Nee mijn buurman heeft een klaplong

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen